Komponentdatabase

Stillingsutlysning: Innkjøper

Det søkes etter Innkjøper hos Noca. I rollen inngår følgende oppgaver og ansvar:

  • Foreta materialinnkjøp
  • Leverandøroppfølging og ajourhold i ERP (bekreftelser, purringer, statusoppdateringer)
  • Løpende arbeide for å redusere prisene på innkjøpt materiell
  • Holde seg orientert om materiellsituasjonen (data, kvalitet, pris, ledetider og alternativer)
  • Kommunikasjon med kundebehandlere for å sikre god flyt av relevant informasjon
  • Utarbeide og følge opp nødvendige rutiner for forespørsler fra kunder
  • Deltakelse i forbedringsprosjekter

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innenfor logistikk og/eller økonomi og administrasjon
  • Erfaring fra innkjøpsarbeid og håndtering av store datamengder
  • Gode norsk og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Erfaring med bruk av ERP system, Excel og andre analyseverktøy

Egenskaper

  • Analytisk, strukturert, og systematisk
  • Motiveres av å prestere og å sette egne mål
  • Trives i et aktivt og hektisk miljø
  • Positiv, fleksibel, effektiv og nytenkende
  • Tydelig og god kommunikasjonsform
  • Gode samarbeidsevner

Stillingen rapporterer til Innkjøpsleder på Noca.

Stillingen vil være plassert i Trondheim og noe reiseaktivitet kan påregnes.

Søk på stillingen her.

Spørsmål om stillingen kan rettes til Innkjøpsleder Martin B. Roksvaag (tlf. 469 79 197 / martin.roksvaag@noca.no) eller Lena Eide (tlf. 934 40 111 / lena.eide@noca.no)

Søknadsfrist: 5/11-18

Tiltredelse: Snarlig